{ 5 } Have not received anything at all.

Nelcia ♥ | Andzia | 10.02.2013

Hej! ♥ Tak wiem długo nie pisałam -,- Nauka, nauka i jeszcze raz nauka. W komentarzu poprzedniej notki napisałam że mam dla was niespodziankę, niestety jeszcze jej nie zrobiłam. Pisze tylko dlatego że postanowiłam dodać szablon Ani. Wiem że długo czekałaś, ale jakoś tak, nauka, a w ferie zrobiłam nagłówek a on się gdzieś zapodział -,- Zrobiłam nowy i go znalazłam -,- No cóż.

Szablon dla Ani:

Szablon: Prosty, ostatni
Układ: Trój kolumnowy
Szerokość: Cały blog: 960px Lewy pasek boczny: 100px Prawy pasek boczny: 220px
Arkusz CSS: header {height: 500px } 
.column-center-inner {text-align: center; }

W lewej kolumnie radzę nic nie dawać...

W następnej notce (nie wiem kiedy dokładnie) przewiduję 2 wolne szablony i niespodziankę. Co do szablonów to jeszcze nie jestem pewna bo nawet na komputerze nie mam wytchnienia -,- Przygotowuję dużą porcję grafiki na rok Hoa-grafika Co do zamówień, mimo że nie mam czasu to mogłabym zrobić jeden szablon. Kto pierwszy napisze pod tą notką. Myślę tez nad zmianą wyglądu bloga, ale to wtedy kiedy będę miała więcej czasu. Co do szablonu dla Ani jestem ciekawa opinii. Jeżeli coś ci się nie spodoba, to po prostu pisz ;D 

1 komentarz: