{ 0 } Moments not to be forgotten

Nick: Nelcia ♥ | Autor: Andzia | 06.01.2013 

Hello! Nazywam się Andzia i na tym blogu będę robiła szablony oraz różne nagłówki. Na dziś przygotowałam takie 2 "ubogie" nagłówki na więcej nie miałam czasu bo zajmowałam się wglądem. Jeśli pobierasz - to pisz! No te moje nagłówki:

    

No jak mówiłam takie "ubogie".
Bardziej podoba mi się pierwszy, ale sami oceńcie.
Pod tą notką przyjmuję jedno zamówienie na szablon przez komentarz 
i pierwsze zamówienie na szablon przez gg.
Kto pierwszy ten lepszy ;d Moje gg w zakładce kontakt.

Credits: deviantart, by-elfaba, google.


4 komentarze:

  1. Śliczne nagłówki! Czekam na następną notkę!

    OdpowiedzUsuń
  2. mogę zamówić szablon z Jarą na ten blog:
    http://bigtimerush-tajemnicedomuanubisa.blogspot.com/ na kiedy byś mogła??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, ale proszę o zapoznanie się z regulaminem i napisanie poprawnie zamówienia

      Usuń
  3. love your templates
    Nelcia
    http://bigtimerush-tajemnicedomuanubisa.blogspot.com/
    niebieska kolorystyka
    ma być z Jarą

    OdpowiedzUsuń